آخرین اخبار
کد مطلب: 73133
استاندار چهارمحال و بختياري: به ملتي که پاي انديشه هاي خود ايستاده، نمي توان زور گفت
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1174

به گزارش سلام لردگان به نقل ازباشگاه خبرنگاران بسيج استان چهارمحال و بختياري؛ علي اصغر عنابستاني، شهدا را ناظر اعمال همه عنوان کرد و افزود: امروز به جايي رسيده ايم که 120 کشور جهان به افتخار ولايت فقيه مي ايستند و اين افتخار يک اتفاق نيست بلکه به احترام انديشه ولايت فقيه است که جهان را تکان مي دهد.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: زماني در سال 63، همه دنياي استکبار با هدف لطمه زدن به نظام و انقلاب اسلامي، به دنبال برگزاري اين اجلاس در کشور عراق بودند ولي با جانفشاني شهيد عباس دوران، برگزاري اين اجلاس در عراق منتفي شد.

وي اظهار داشت: امروز بعد از گذشت 30 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامي، علي رغم سعي و تلاش نظام سلطه براي جلوگيري از برگزاري اجلاس سران غير متعهد درايران يا کم رنگ کردن آن، با فداکاري فرزندان ايران اسلامي، اجلاس نم با شکوه تر از هميشه برگزار شد.

عنابستاني در پاسخ به تهديدات رژيم صهيونيستي و حاميان غربي اش گفت: رژيم جعلي اشغالگر قدس با حمايت استکبار جهاني ، توان مقابله با گروه حزب الله را نداشت و شکست مفتضحانه اي را متحمل شد.اين رژيم جعلي چگونه قادر است در برابر اراده پولادين ملتي بزرگ که هشت سال دفاع مقدس را با افتخار پشت سر گذاشته و هيمنه دشمنان را در هم شکست، ايستادگي کند.

استاندار چهارمحال و بختياري، ملت هميشه در صحنه و بيدار ما تا آخرين قطره خون از نظام خود دفاع مي کند و به ملتي که پاي انديشه هاي خود ايستاده است نمي توان زور گفت.

وي به تحمل و بردباري ملت ايران اسلامي در برابر سختي ها و مشکلات اشاره کرد و افزود: ملت ما با تهديد عقب نمي نشيند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس